7.3
Zeer slecht, want ik dacht gegevens te krijgen van een stuk grond in de gemeente Middelburg, maar
J. Meerman
Rating: 2
Date: 11-01-2021
maar krijg info over een stuk grond in appeldoorn:(
Beste heer/mevrouw Meerman,

Als eerste de beste wensen voor het jaar 2021. Ik heb jou aanvraag gevonden in de administratie en ik constateer dat het product door jou goed is aangevraagd en bij ons ook juist is aangemaakt. Het betreft een perceel gelegen in de buurt van de Langeweg en de Binnendijk. Ik kan helaas niet vinden dat wij informatie van Apeldoorn aan jou hebben geleverd. Wat ik ga doen is het door jou aangevraagde product per e-mail te zenden zodat het in jouw mailbox binnenkomt. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Telefoon 088-7006060.
Met vriendelijke groet,
Wiebe Tamminga
Puike dienstverlening!
Peter
Rating: 9
Date: 18-12-2020
Snel, efficiënt, behulpzaam en heel vriendelijk!
Goede service
Bart
Rating: 10
Date: 15-12-2020
Goede service
Ik kreeg geen informatie die ik dacht gevraagd te hebben maar van een heel ander adres
van der Starre Bert
Rating: 8
Date: 11-12-2020
Ik dacht verkeerde informatie gekregen te hebben. Na dit aangegeven te hebben in een revieuw werd daar snel op gereageerd. Zeer snel kreeg ik als nog de juiste informatie. Kortom uiteindelijk best tevreden.
Goedemorgen Bert,

Ik heb met jouw bestelling meegekeken en ik zie dat je een bestemmingsrapport voor van Dijk 24 hebt bestelt en ook hebt ontvangen. Je hebt dus niet van Dijk 2 bestelt, wellicht heb je per ongeluk een typefout gemaakt. We gaan dit uiteraard voor je oplossen, ik stuur je het bestemmingsrapport voor van Dijk 2 op via de mail.

Ik wens je een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
Prima duidelijke uitleg op "maat" :)
John
Rating: 10
Date: 03-12-2020
Had een aantal vragen. Ik ben niet zo thuis in deze materie. De medewerkster was uiterst vriendelijk en meedenkend en behulpzaam. Mijn vragen zijn beantwoord. Heb goed overzicht en heb het nodige uit het rapport kunnen gebruiken.
Zeer behulpzaam!
C.
Rating: 10
Date: 01-12-2020
Dag, Vandaag heb ik contact gehad met Dianne en haar collega Suzanne die op de achtergrond mee dacht. Beide hebben fantastisch met mij meegedacht. Helaas kon planviewer mij niet verder helpen, omdat ik op zoek was naar een bevestiging van een wijziging van het bestemmingsplan, maar dat bleek niet gewijzigd te zijn. Dianne heeft alles met mij doorgelopen en uitgelegd. Mocht ik alsnog een bestemmingsplan o.i.d. nodig hebben, dan zal ik dat zeker via deze site aanschaffen.
Jullie vragen 20 euro voor iets wat ik elders gratis kan downloaden
Jasper van der Schalie
Rating: 3
Date: 30-11-2020
Ik vind het niet erg om te betalen voor nuttige informatie, maar dit is gewoon niet ok. Jullie sturen openbare stukken gewoon door en rekenen daar 20 euro voor. Ronduit bedroevend. Het gaat er natuurlijk om dat bestemmingsplannen moeilijk te lezen zijn en dat ik ervan uit ging dat jullie de belangrijkste informatie daaruit filteren en in gewoon Nederlands aanbieden. Dat biedt je iets zinnigs.
Beste Jasper,

Jammer dat je niet tevreden bent over het Bestemmingspakket.

Ons streven is juist om de bestemmingsplannen leesbaarder te maken door er een uittreksel van te maken voor een specifieke locatie. We noemen dit een Bestemmingsrapport. Onze Bestemmingsrapporten hebben allemaal dezelfde lay-out, wat betekent dat als je bekend bent met ons product je altijd de informatie vindt die je nodig hebt. Denk hierbij aan een overzichtskaart van de omgeving, een visualisatie met bestemmingen, legenda en kadastrale grenzen.

Wij zijn in grote mate afhankelijk van de makers van bestemmingsplannen. Bestemmingsplannen worden door veel verschillende bedrijven namens Gemeentes geschreven en opgemaakt conform richtlijnen geldend voor de Ruimtelijke Ordening. Helaas merken wij dat ondanks de richtlijnen er veel onderscheid is in het opgeleverde format.

Dit zorgt ervoor dat het niet altijd mogelijk is om een makkelijk leesbaar Bestemmingsrapport te maken van een bestemmingsplan. Oftewel het bestemmingsplan voor een groot gebied is niet te vertalen naar een specifieke locatie.

Wij nemen per e-mail contact met jou op om samen te kijken naar een passende oplossing. Wij willen geen ontevreden klanten.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
voldoet totaal niet aan aangebodene, niet duidelijk niet te lezen en geen plattegrond zoals gezegd
Eelko van Kooten
Rating: 2
Date: 28-11-2020
drama. kunt u mijn geld terug storten?
Beste Eelko,

Jammer dat je niet tevreden bent over het product wat je besteld hebt.
Ik neem via de mail contact met je op om te bespreken welke informatie je zocht en dan gaan we dit voor je oplossen.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
niet volledig bestemmingsplan
Jan
Rating: 6
Date: 25-11-2020
Ik heb helaas niet het bestemmingsplan van 2008 ontvangen. Snelle reactie en credit ontvangen van Planviewer. Ik hoop dat gemeente verplicht worden om alle (oude) bestemmingsplannen te digitaliseren.
Beste Jan,

Ik heb naar jouw bestelling gekeken en zie inderdaad dat enkel een bestemmingsplan uit 2018 op de locatie ligt. Wij tonen enkel actieve en digitale bestemmingsplannen, het zou kunnen dat het plan uit 2008 niet meer actief is.

Vanaf 2010 moeten gemeentes in Nederland volgens de wet alle bestemmingsplannen digitaliseren, helaas zijn er gevallen waarbij het bestemmingsplan niet gedigitaliseerd is. Dat kan wellicht ook met het plan uit 2008 aan de hand zijn.

Om je tegemoet te komen stel ik voor dat we deze order crediteren.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
super attent
Natascha
Rating: 10
Date: 24-11-2020
Ik kreeg een persoonlijke mail nadat ik een actie had ondernomen. daardoor kreeg ik het gevoel dat er tijd voor je wordt genomen. Dat merk je niet vaak meer bij bedrijven.
Ben verheugd door de zorgvuldige afhandeling van eigendomsakte.
bas
Rating: 9
Date: 24-11-2020
Gegevens waren nog niet bekend bij het kadaster en op verzoek heb ik deze in een later stadium alsnog ontvangen. Mijn compliment voor het nasturen van het gevraagde
Slecht
P Van Duppen
Rating: 2
Date: 24-11-2020
Rapporten ontvangen die je niet kan downloaden.
Geachte heer / mevrouw van Duppen,

Mijn excuses dat je problemen had met het downloaden van jouw bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb de order erbij gepakt en het product nageleverd.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
Ronduit zeer tevreden
mirko
Rating: 10
Date: 23-11-2020
Het kadastersysteem gaf aan planviewer verkeerde informatie door. Ik heb planviewer gebeld en zij hebben toen handmatig de goede informatie opgezocht en naar mij toe gezonden geheel kosteloos. Door deze persoonlijke goede service geef ik ze een vette 10!! M. Klerk
Beste Mirko,

Wat tof om te lezen dat je zo tevreden bent!
Dank je wel.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
Snel alles in één oogopslag
J.P.
Rating: 10
Date: 19-11-2020
Snel alle informatie zonder het internet te hoeven afstruinen. Door foutieve informatie te hebben verkregen telefonisch contact gezocht en was dit snel naar wens hersteld. Dank Diana ;-))
Traagheid bij het opstarten...
Ageeth Vieveen
Rating: 6
Date: 17-11-2020
Het duurt zo lang eer je echt aan de slag kunt op de manier die je voor ogen hebt. Mijn contactpersoon is echt van goede wil, maar het lukt maar niet om Planviewer bij onze organisatie voor elkaar te krijgen.
teleurstellend
Geert
Rating: 1
Date: 17-11-2020
je betaald voor informatie die elders gratis of voor veel minder geld te koop is (kadaster) . De schaal op de kaarten ontbreekt. jullie sturen integraal de bestemmingsplan tekst zonder toe te spitsen op het gevraagde kavel. De tekst die jullie tav het kavel geven deugt niet: jullie geven een enkel functie weer terwijl er een dubbel functie op licht, waarschijnlijk omdat het puntteken dan toevallig op een van de twee functies licht. Slordig en gemakzuchtig. Jullie verrichten geen enkele inspanning anders dan kaart lagen over elkaar leggen
Beste Geert,

Jammer dat je niet tevreden bent over het door jou bestelde product.
Mijn collega heeft jouw review opgepakt en deze week twee keer contact proberen te leggen via de mail. We willen graag uitzoeken wat er mis is gegaan en dit voor je oplossen. Helaas heb je niet gereageerd op onze mails, mocht je de mails gemist hebben geen probleem, laat dit even weten dan nemen we weer contact met jou op om het op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
uitstekend
Leon
Rating: 9
Date: 12-11-2020
per omgaande de juiste info verkregen.
Zeer up-to-date
Jeroen
Rating: 8
Date: 11-11-2020
Ik maak veel gebruik van de kaart-functie. Omdat ik veel moet zijn op nieuwe bouwlocaties waarvan de straat (nog) niet bekend is op bv Google Maps, zoek ik deze op via Planviewer en vind dan altijd resultaat! Even uitzoomen en ik weet exact waar ik zijn moet!
Beste Jeroen,

Fijn om te horen dat je enthousiast bent over onze kaart-functie!
Mocht je tips of ideeën hebben waarmee we onze diensten kunnen verbeteren dan mag je dit altijd delen via info@planviewer.nl.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
Slecht
Hja
Rating: 1
Date: 01-11-2020
Bestemmingsplan zijn pure geldklopperij en stalen nergens op werkelijk schande wat ze hier voor vragen hier op mijn lokatie zou een geitenhouders zijn aangevraagd en ik de eigenaar weet van niks
Beste heer/mevrouw,
Fijn dat je ons al via onze emaibox (info@planviewer.nl), op de hoogte heb gebracht dat de beoordeling niet juist is ingevuld. Je had inmiddels de totale informatie gevonden en was toch tevreden over de geleverde documenten. We willen zo compleet mogelijk de informatie leveren en inderdaad het document over de geitenhouderij hoort daar ook bij. Die wordt namelijk niet specifiek gevestigd om het door jou aangevraagde adres maar op een totaal gebied. Het door jou aangevraagde adres betreft een woning dus het document van de geitenhouderij heeft geen betrekking op het door jou aangevraagde adres. Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie heb gegeven. Ik zie je graag weer terug op www.planviewer.nl.
Met vriendelijke groet,
Wiebe Tamminga
waarom krijg je alles twee keer
Cees
Rating: 5
Date: 30-10-2020
Ik mis de schaal op de tekeningen
Beste Cees,

Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over ons product. We zijn continue bezig om onze producten te verbeteren. Zou je contact met ons willen opnemen over de order waarbij je producten dubbel hebt ontvangen? Dit is natuurlijk niet de bedoeling en dat willen we graag oplossen. Dat kan naar info@planviewer.nl of 088-7006060.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs
slecht
dre
Rating: 1
Date: 24-10-2020
wil de waarde van een bedrijfspand zien en ik krijg een veel te hoge waarde, die vergeleken wordt met woningen????
Beste André,

Zoals ik je gisteren al per email heb ingelicht, heb je met je opmerking gelijk. Jouw ervaring zullen we oppakken om het product te verbeteren. Daarnaast zullen we het betaalde bedrag voor het product op je bankrekening terugstorten.

Ik hoop dat je opmerking voor jou voldoende is afgehandeld.

Vriendelijke groet,
Wiebe Tamminga
zonde om hiervoor te betalen geen toegevoegde waarde
John
Rating: 2
Date: 22-10-2020
zonde om een Bestemmingspakket te bestellen en daarvoor te betalen alle informatie is gewoon op internet te vinden zonde van het geld en jammer dat ik dit niet kan terugvragen
Beste John,
Ik zie in onze gegevens dat je eerder producten bij ons hebt besteld. Wat jammer dat je deze keer niet tevreden bent! Uiteraard is de informatie bij ons ook gratis te vinden, enkel wanneer je het rapport wilt ontvangen (of meerdere zoals bij een Bestemmingspakket) dan vragen wij daar een vergoeding voor. Heb je wel de juiste informatie ontvangen die je zocht?

Hartelijke groet, Diana
Gewoon goed geholpen
Sandra
Rating: 10
Date: 20-10-2020
Ik had per ongeluk een verkeerd adres ingevoerd. En toen werd gratis een nieuw bestemmingsplan geleverd. Heel vriendelijk aan de telefoon.
Snel en vriendelijk
Remco
Rating: 9
Date: 06-10-2020
Zeer vriendelijk en correct te woord gestaan. Tevens snelle afhandeling van de bestelling. Het aangeleverde pakket is overzichtelijk en bevat alle info die je kunt wensen.
Matig
Merlijn
Rating: 4
Date: 25-09-2020
- slechte kaart - verkeerde adres geleverd
Beste Merlijn,

Bedankt voor uw review, jammer om te lezen dat u ontevreden bent over het ontvangen product.
Ik neem telefonisch contact met u op om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Mike Nuijs